If playback doesn't begin shortly, try restarting your device.
•
You're signed out
Videos you watch may be added to the TV's watch history and influence TV recommendations. To avoid this, cancel and sign in to YouTube on your computer.
CancelConfirm
Share
An error occurred while retrieving sharing information. Please try again later.
Pierwszy start modelu MIg 21 z napędem odrzutowym sterowany radiem na lotnisku w Kąkolewie w dniu 31.03.2016r. Pilot Ryszard Kucz. Model napędzany silnikiem GTM160 firmy JETPOL o parametrach: Ciąg statyczny: 160N (w praktyce do 170N)
Obroty wirnika przy mocy max.: 125 000 obr/min
Obroty minimalne: 33 000 obr/min
Zużycie paliwa: 400 g/min (przy ciągu maksymalnym)
Zasilanie: JET A1 + 3% oleju MOBILE Jet Oil II, AEROSHELL 500/560
Rozrusznik zabudowany.
Rozruch automatyczny "kerostart"
Zapłon z wewnętrznej świecy płomieniowej.
Wewnętrzny czujnik EGT
Optyczny pomiaru obrotów
Zębatkowa pompa paliwa
Komplet zaworów paliwa firmy FESTO
Wymiary: dł.340mm śr.115mm
Waga całego zestawu - silnik + elektronika : 1770g…...more
Pierwszy start modelu MIg 21 z napędem odrzutowym sterowany radiem na lotnisku w Kąkolewie w dniu 31.03.2016r. Pilot Ryszard Kucz. Model napędzany silnikiem GTM160 firmy JETPOL o parametrach: Ciąg statyczny: 160N (w praktyce do 170N)
Obroty wirnika przy mocy max.: 125 000 obr/min
Obroty minimalne: 33 000 obr/min
Zużycie paliwa: 400 g/min (przy ciągu maksymalnym)
Zasilanie: JET A1 + 3% oleju MOBILE Jet Oil II, AEROSHELL 500/560
Rozrusznik zabudowany.
Rozruch automatyczny "kerostart"
Zapłon z wewnętrznej świecy płomieniowej.
Wewnętrzny czujnik EGT
Optyczny pomiaru obrotów
Zębatkowa pompa paliwa
Komplet zaworów paliwa firmy FESTO
Wymiary: dł.340mm śr.115mm
Waga całego zestawu - silnik + elektronika : 1770g…...more